Sıkça Sorulan Sorular

Restoran içi ve paket sipariş, araç vale ve rezervasyon hizmetlerinin bulunduğu uygulamadır.

Mobil uygulamayı indirdikten sonra kaydol tuşu ile Siparişim+'a üye olabilirsiniz.

Hayır, ödeme yöntemi olarak kapıda kredi kartı, nakit ya da yemek çekleri kullanarak da sipariş verebilirsiniz.

Siparişim+ yine Turkcell'in hizmeti olan Hızlı Giriş doğrulama sistemini kullandığından şifreniz her girişinizde yenilenmektedir.

Sipariş durumunda yaşanacak aksaklıklar durumunda geri dönüş sağlamak adına kayıtlı bilgileriniz bulunması gerekmektedir. Teslimat bilgilerinizin her siparişte tekrarlanmasını önlemek adına da büyük kolaylık sağlar.

Bünyesinde bulunan işletmelerin açık olma hakları bulunan tüm saatlerde uygulama siparişe açıktır.

Hayır, telefon ile sipariş alınmamaktadır.

Siparişim+ uygulamasında, tercih ettiğiniz işletmenin menüsünde bulunan ürünlerden dilediğinizi artırabilirsiniz veya eksiltebilirsiniz.

Restoran içi siparişleriniz için: Mobil uygulamamızda restoranda bulunduğunuz masanın QR kodunu okutarak sipariş vermeye başlayabilir, garson çağırma hizmetinden yararlanabilir, restoranın uygunluğuna bağlı olarak vale hizmeti alabilirsiniz. Paket servis için: Adresinize teslimat yapan dilediğiniz restoranın sayfasına giriş yapıp, seçtiğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra tercih ettiğiniz ödeme yöntemi ile sipariş verebilirsiniz.

Siparişin kabul edilmesiyle birlikte sipariş veren kullanıcıya bildirim verilir.

Siparişinizin ilgili bilgileri Turkcell altyapısı ile restorana saniyeler içerisinde aktarılmaktadır.

Teslimat, ürün ya da herhangi bir problem olmadığı takdirde arama yapılmamaktadır. Yaşanılacak sorunlarda olası restoran tarafından yapılacak aramalar dahil tüm bilgileriniz güvenli bir şekilde şifreli olarak saklanmaktadır.

İsminiz, soy isminizin ilk harfi ve teslimat adresiniz dışında hiçbir bilgi işletme ile paylaşılmamaktadır. Arama yapılması durumunda şifreli olarak sistem tarafından bilgileriniz korunmaktadır.

"Canlı Destek" butonundan yardım talebinizi oluşturabilir, 0850 204 90 90 numarasından ya da siparisim.com.tr adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.

Siparişim+ uygulaması üzerinde bulunan Siparişim menüsünde görüntüleyebilirsiniz.

Siparişim+ uygulaması üzerinde bulunan canlı destek servisinden yada ya da 0850 204 90 90 numarasından müşteri destek hattını arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Aynı kullanıcı ile sınırsız farklı adres ekleyebilirsiniz.

Favori Restoranlar sekmesine aldığınız restoranlardan kolaylıkla tekrar sipariş verebilirsiniz.

Evet, online ödeme yöntemi ve açıklayıcı bir konum tarifi ile dış mekanda bir konuma sipariş verebilirsiniz.

Siparişim+ uygulaması üzerinde bulunan kayıtlı adreslerim sekmesinden yeni kayıt, değişiklik ve silme işlemi yapabilirsiniz.

-

-

Siparişinizi adrese teslim yerine, gel-al sipariş olarak verebilirsiniz. Sipariş verme aşamasında Gel-Al siparişi seçeneğini ve teslim alma saatini işaretlemeniz gerekmektedir.

Restoran sayfasının sağ üstünde bulunan kalp ikonunu işaretleyerek dilediğiniz restoranı favorilerine alabilirsiniz.

Restoranların sunduğu özel menüler, yüzdelik ve sabit tutar indirimleri ile birlikte, Turkcell müşterilerine özel hediyeler içeren kampanya modelleri de bulunmaktadır.

Kampanyalardan yararlanmak için, kampanyalara dahil olan restoranlardan sipariş vermeniz yeterlidir.

Kampanya şartlarını sağlayan tüm kullanıcılar faydalanabilmektedir. Kampanya şartları, kampanyaya katılan restoranlar tarafından belirlenmektedir.

Evet, tüm operatörlerden sipariş verebilirsiniz.

Dilerseniz sipariş verme ekranında ödeme yöntemi seçerken ekleyebilir, dilerseniz Ayarlar > Hesap > Kayıtlı Kartlarım > Ekleseçeneği ile ekleyebilirsiniz.

Kart Bilgileriniz Iyzico bünyesinde kaydedilmektedir.

Kart bilgileriniz 3. şahıslarla paylaşılmamaktadır. Detaylı bilgi için https://www.siparisim.com.tr/bireysel-gizlilik-politikasi adresini ziyaret edebilirsiniz.

Kredi kartı ile yapılan işlemlerin iadesi kart bankanıza bağlı olarak 1-3 iş günü, banka kartı ile yapılan işlemlerin iadesi ise 7-14 iş günü içerisinde hesaba yansımaktadır.

Online ödeme, işletme ve kullanıcı arasında yapılması gereken para transferinin internet ortamında, online ödeme sistemleri kullanılarak gerçekleşmesidir. Kullanıcılar ödeme sayfasında istenilen kredi kart bilgilerini, iletişim bilgilerini ve ödeme tutarlarını yazarak işletmeye verecekleri ücreti öderler.

Kredi kartınızın arka yüzünde yer alan imza şeridinde bulunan rakamların son 3 rakamı güvenlik kodu (CCV) olarak kabul edilir. Bu kodu kullanarak internet alışverişinizi güvenli bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

Iyzico uluslararası standartlarda en üst düzey güvenlik seviyesine sahip PCI-DSS lisansı ile kartınızı saklar. Saklamış olduğunuz kartınız ile Korumalı alışveriş kapsamında 17.000 alışveriş sitesinden her seferinde kart bilgilerinize gerek kalmadan tek tıkla ödeme yapabilirsiniz. Saklı kartınızı istediğiniz zaman silebilir veya birden fazla kartınızı da sisteme kaydedebilirsiniz.

Birden fazla eklenebilecek kartlar sebebiyle kartınıza isim vermeniz gerekmektedir.

Ayarlar > Hesap > Kayıtlı kartlarım/bilgilerim sekmesinden görüntüleyebilirsiniz.

Evet, istediğiniz kadar kart tanımlayabilirsiniz.

Ayarlar > Hesap > Kayıtlı kartlarım/bilgilerim > Sil sekmesinden işlem yapabilirsiniz.

57, 12 ve 05 kodlu hatalar, e-ticarette en çok karşılaşılan hatalardır. Hata, kart bankası tarafından bize dönmüştür. Kart güvenliği nedeniyle her hata kodunun detaylı açıklaması bulunmayabilir. 0005 hatası da bu kodlardan biridir. Genel olarak 0005 hata kodu aşağıdaki durumlarda dönebilir. Hatanın gerçek nedeni ile ilgi kart sahibinin bankası ile görüşerek detaylı bilgi alabilirsiniz.

  • İşlem anında kartın CVV bilgisi hatalı girilmiş olabilir.
  • Kartın online limiti işlemi gerçekleştirmeye yeterli olmayabilir.
  • Kartın online işlem izni olmayabilir.
  • Kart, bankasının tanımlamış olduğu bir senaryoya takılmış olabilir.

Önceki kartlarınızdan girmiş olduğunuz numarayı bulabilir, güncelleme yapabilirsiniz.

Tüm Türkiye'de 81 ilde kullanabilirsiniz.

0850 204 90 90 nolu çağrı merkezinden bizlere ulaşabilirsiniz.